« Atgal
2016 liepos 26 d. Interviu su bosu
K? manote apie vakar?li? planuotojo specialyb??
Manau, kad esame iš šio termino seniai “išlip?” ir nu?j? toli toli. Surengti stiling?, visiems ?simenant?, netik?t? (b?tent tok? vakar?l? kurio reikia jums, o sve?iai nesitiki) mes galime visada, o taip pat daug daugiau: suorganizuoti švent? t?kstan?iams; pažym?ti žinomo pasaulinio preki? ženklo at?jim?; atidaryti nauj? prekybos, sporto, logistikos centr?; pristatyti nauj? kolekcij?...
Kas darbe jums labiausiai patinka?
Derinti nesuderinamus dalykus ir ži?r?ti kas iš to išeis. “Geros pramogos” komandoje dirba labai skirtingos asmenyb?s. Man patinka matyti kaip maišosi skirtingos id?jos ir kaip kiekvienas ? projekt? ?neša kažk? savo. Mano tikslas – leisti atsiskleisti kiekvienam.
Kam kopijuoti, kai savo komandoje toks didžiulis potencialas! Belieka j? ?darbinti.
Koks ?simintiniausias j?s? projektas?
Nors esame suorganizav? t?kstan?ius puiki? rengini?, svarbiausias man yra tas, – kuris vyksta DABAR. Nesvarbu didelis tai ar mažas projektas.
Man patiko kaip mes pirmieji Lietuvoje pasi?l?me kompanijai Nokia Night shopping id?j?, pirmieji Lietuvoje “Lietuvos draudimo” švent?s metu pastat?me pil? iš kartono d?ži? (People's Tower), aplinkosaugai skirtame projekte sureng?me pasirodym? be elektros, integravome ? renginius virtuali? realyb?, siek?me pa?i? ?vairiausi? rekord?..
Ilgiausias m?s? projektas “Žaliosios europie?i? atostogos” truko net šešiolika dien?, o didžiausiame organizuotame labdaros projekte dalyvavo daugiau nei 10.000 žmoni?.
Kas renginyje svarbiausia?
Viskas svarbu. Rimtai. Ir tema, ir detal?s; ir vaiš?s, ir vieta; ir pramogos ir veikla... Jei nors vienas elementas netinkamas ar nekokybiškas, nukent?s visas renginys. B?tent tod?l ? rengin? mes ži?rime sistemiškai. Svarbu, kad visi elementai der?t?, stiprint? vienas kit?. Toks paži?ris padeda mums organizuoti iš ties? efektingus renginius.
Kokios savyb?s svarbiausios rengini? organizatoriui?
Rengini? organizavime dirba ?vairi? sri?i? specialistai. Projekt? vadovui, pavyzdžiui svarbu mok?ti “pajungti” darbui kitus žmones, ?kv?pti juos, kontroliuoti ir motyvuoti.
K?rybininkui b?tina mok?ti atpažinti tinkam? id?j?. Sakoma: “N?ra nieko galingesnio už id?j?, kuriai at?jo laikas”. K?rybiškumo mes nestokojame, tad svarbu pajusti, kokiai id?jai laikas jau pribrendo.
Koks yra “Geros pramogos” stilius?
Oranžinis: optimistiškas, intelektualus, originalus. Net jei renginys formalus ir jame dalyvauja t?kstan?iai žmoni?, visiems turi b?ti jauku, lyg šeimos vakar?lyje. Savo renginiuose deriname men? ir naujausius mokslo bei technikos pasiekimus.
Mes m?gstame pokštus, siurprizus, netik?tus sprendimus. Pavyzdžiui: kod?l vietoje kavos pertrauk?l?s nepateikus led?... Kaip jums patikt? jei sutikimo g?rimus sve?iams dalint? ne padav?jai, o valdybos nariai; jei sakyti sveikinimo kalbos vadovas nusileist? parašiutu?
Ko reikia geram renginiui?
?kvepian?ios id?jos ir iki smulkmen? apgalvot? detali?. Ta?iau svarbiausia, kad renginys b?t? unikalus, sukurtas konkre?iam klientui, atspind?t? j?, jo vizij?. Mums “Geroje pramogoje” tai atrodo svarbu, nes patys siekiame b?ti autentiški. Nors pasaulis kupinas ?kvepian?i? id?j?, patys nuostabiausi dalykai slypi viduje.
Kod?l “Geros pramogos” pavadinimas yra “Gera pramoga”?
Nes darbas mums – PRAMOGA. GERA PRAMOGA.